vineri, 26 septembrie 2008

amar in gura

asta simt..vine din inima mea amara care nu poate niciodata sa vada clar nimic..di amareala curge si din creier si imi inunda ochii care plang..plang si nici ei nu vad clar..oare cand imi va trece starea asta?si mai bine..oare cand va disparea amareala detot?sa fiu linistita si impacata cu soarta mea si sa-mi fie bine cu mine,sa-mi placa iar ce vad in oglinda nu sa-mi vina sa o sparg si sa urasc persoana din ea?am nevoie de calm si liniste..eu cu mine..vreau sa ma regasesc in mine caci m-am ratacit..si m-am ratacit atat de tare incat ma tem ca nu prea mai stiu ce sa caut la cat de mult am stat ratacita..nu mai stiu cum arata eul la care as vrea sa ajung..as vrea s fie un vis urat..si sa ma trezesc pictand si cineva din spate sa-mi spuna..in sfarsit te-ai intors,sayadinna mea:(((((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu