sâmbătă, 13 septembrie 2008

carrefour..sau carefur


simteam ingrozitor nevoia sa ies din casa..am iesit si mi-am zis ma duc la carefur:Pajunsa acolo am intrat la bric sau brick..am zis k gata acum e momentul sa cumpar seminte de lavanda..sa le plantez in 100000 de ghivece mici si cand se vor face mari am sa am casa plina de pufuleti mici,mov si frumos mirositori..impacata cu faptul ca nu am gasitlavanda am luat alte seminte..nu stiu cum se numesc dar sunt colorata si am sa le plantez chiar azi..am vazut la bric o gramada de flori si copacei si bonsai..mor dupa bonsai..as fi vrut sa imi iau unul dar nu am gasit nici unul care sa imi zica ia-ma pe mine ca sunt frumos..mi se pareau falsi toti..parca erau bonsai neseriosi..niste caricaturi de bonsai..
am iesit de la bric si am intrat la carefur..primul lucru pe care l-am vazut mi-a lasat gura apa..tarta cu afine..am inghitit in sec si am plecat cu gandul sa imi cumpar cand ma intorc..
si iata-ma!in fata a sute de rafturi cu tot ce ai putea sa iti imaginezi,colorat,frumos mirositor,aranjat..mmm o incantare..bineinteles ca prima data m-am dus la carti..si mi-am ales una..dupa ce o citesc am s scriu despre ea..daca merita..si mi-am cumparat o lumanare mare si frumos mirositoare pe care am s-o pun in baie si am s-o iaugurez cand am sa fac baia mea sfanta si saptamanala de rasfat cu lapte si miere si petale de flori
si mi-am luat acuarele si pensule ca sa ma apuc din nou de pictat ca am fost o lenesa si nu m-am mai ocupat de placerea sufletului meu de multa vreme..bineinteles ca nici la carefur nu aveau seminte de lavanda..mi-am spalat ochii cu culorile covoarelor,farfuriilor,jucariilor,hainutelor minuscule pt copii,lumanarilor parfumate asezate exact in ciuda mea ca un curcubeu,..si am plecat sa mananc minunata prajitura cu afine acasa..nu a fost chiar atat de buna chiar daca arata ca o nirvana de mancat..
aa..si in sfarsit mi-am luat acumulatori si cablu pt aparat..acum am sa pot poza orice gandacel care de frig se ascunde intre doi muguri asa cum am vazut azi unul,si orice pisica portocalie care isi pupa puii fara ochi in timp ce ei beau lapte de la mama lor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu