joi, 11 septembrie 2008

castanele


ma intorceam acasa prin parc..ce a mai ramas din parc..dupa ce s-a construit city park mall...sau city park distrus ii spun eu..ma rog..ma plimbam p una din alei..si ma striga o castana..era singura,pe jos..mi-a spus sa o iau acasa..pe aceeasi alee m-a mai strigat o castana..hei!tu,spuse ce-a de-a 2-a..ia-ma de jos si iti dau o idee!
am luat-o de jos si am sters-o de praf..mi-am spus ce castana urata..(era cam deformata fata de prima)dar mi-am adus aminte vorbele ciuva..nu e urata..are personalitate..
asa spusesem acum ceva vreme despre o pisica maronie cu o pata mare si neagra pe un ochi parca era pisica pirat...ce pisica urata!nu e urata,are personalitate!
ce-a de-a 2-a castana mi-a spus..fa-ne cercei..nu e greu iti trebuie doar agatatori pentru noi si vei avea niste cercei unicat..si asta am facut:)
morala:nimic nu e urat,e doar diferit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu