joi, 11 septembrie 2008

melcii greierii si gandacul rosu

am uitat de melci.
am vazut azi o multime de melci pe plaja cand urcam faleza..erau mici si albi si erau o multime..o multime mare..erau agatati de tulpinile buruienilor,erau pe jos,pe jos,stateau,dormeau,discutau,fumau,mancau..m-am aplecat sa aud mai bine ce vorbeau dar au tacut..cred ca ma vazusera..in schimb greierii nu s-au sfiit..ai au cantat in continuare de cand am ajuns pe plaja pana am plecat
cred ca aveau ora de canto..sau poate vreun spectacol..cantau in cor si nu falsa nimeni,cantau pe mai multe voci si nu faceau playback..iar melcii nu se uitau urat unii la altii si nu susoteau pe la colturi despre hainele aluia sau masina celuilalt.
cu totii se intelegeau bine..asta mi-a spus gandac rosu cu ochelari negri pe spate..eu nu i-am auzit ce vorbeau
se pare ca toate gazele se inteleg bine intre ele..si toate au acelas statut social..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu