sâmbătă, 13 septembrie 2008

toamna

azi m-a batut natura.un artar mi-a dat o palma peste ochi..si l-a ajutat si vantul.mi-am luat frunza de pe ochi si am vrut sa o cert,o tineam de codita si cand sa ii zic ceva a fugit..a ajutat-o vantul sa fuga..si mi-a cazut o castana in cap..una mare,si grea si m-a durut rau..cred ca am si un cucui
imi imaginez cum ar fi daca toti copacii ar avea in loc de frunze palme..manute mici..si in loc de muguri pumni minusculi de copii..sa te uiti in jur si sa vezi numai palme in copaci..asa nu as mai avea nevoie de mangaieri..as cobora in parc sau chiar in fata scarii si m-asi lasa mangaiata de palmele copacului,nu mi-ar spune nimic copacul,m-ar asculta si m-ar mangaia ore in sir..si eu i-asi imbratisa trunchiul..dar ce m-as face iarna?cand copacii nu au frunze?adica palme?
stiu!m-as duce langa brazi si brazii ar avea in loc de ace degete..si degetele mi-ar sterge lacrimile si mi-ar da parul din ochi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu