duminică, 12 octombrie 2008

azi e prima zi din restul vietii mele


m-a trezit telefonul.cineva vrea sa ma ocup de ceva important..lucrul nu este sigur insa mi-a facut dimineata frumoasa..prima din ultimele cateva saptamani..si mi-am zis:indiferent daca apelul respectiv va ajunge sau nu la un rezultat de azi gata:viata mea se schimba.si asta nu de la sine ci cu ajutorul meu.

deci,buna dimineata(sau buna ziua k e deja ziua).azi e prima zi din restul vietii mele,ziua in care am decis ca viata mea trebuie sa fie altfel.in acest sens am urmatoarele planuri:

1.voi incepe in sfarsit sa scriu cartea pe care de fapt am inceput-o de mii de ori si niciodata nu am ajuns mai mult de pagina 5

2.am sa pictez zilnic cu culori sau non culori sau culori imaginare si am sa ma opresc din a-mi limita dorinta de a creea la desenatul cu creionul..mereu imi pun singura piedica asta

3.am sa culeg iar frunze de artar,conuri,castane si crengi de copac creponat(salcie creata)si din ele-am sa fac din ele lucruri interesante

4.am sa-mi spun in fiecare zi ca sunt capabila sa fac ceea ce-mi propun si daca imi doresc cu adevarat ceva tot universul participa la indeplinirea acelui lucru.pentru ca este adevarat.POT!!


punctele 5 6 7 etc le voi adauga pe parcurs..in sfarsit o raza de lumina datatoare de speranta si pentru sufletul meu chinuit(de mine insami)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu