joi, 16 octombrie 2008

in biserica..


am vazut o batranica foarte batrana cu riduri,fata alba si cu niste ochi albastri si calzi care plangea de ti se rupea sufletul,si ma gandeam ca plange de dorul copiilor plecati in alta tara,de dorul barbatului mort de mult timp,de grijile vietii de batran,de singuratate,de saraciede viata grea pe care a dus-o,de dor de tinerete..mi-a fost tare mila de ea...am mai vazut o fata de vreo 20-23 de ani cu un chip atat de calm,statea in genunchi cu fata spre bolta bisericii si parea atat de impacata si de linistita sufleteste incat puteai auzi linistea in jurul ei.am mai vazut un batran imbracat intr-un palton negru pana la pamant cu ochii in fundul capului si pe care parca nu stiam de unde sa il iau,dintr-un film vechi,dintr-o pictura..un batranel care iti dadea senzatia de vechi si antic si fiori..

cel mai urat si infricosator lucru pe care l-am vazut a fost un calugar de vreo 38-40 de ani brunet cu ochii rai si negrii,atat de negrii de parca era cea mai neagra noapte in sufletul lui.un calugar rau si cu o privire diavoleasca pe care nu am sa il uit usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu