vineri, 24 octombrie 2008

revelatii


cred ca orice om are nevoie de intimitate..si totusi prea multa intimitate individuala cel putin intr-o relatie strica..am ajuns la concluzia ca viata mea a inceput cam devreme..am luat viata in piept si nepregatita fiind am dat-o in bara si nu de putine ori.ma consideram matura si inteleapta si poate ca eram fata de ceilalti insa nu pe atat pe cat credeam eu.

imi doresc ca fiecare om sa isi traiesca copilaria pe cat posibil si sa urmeze cursul normal al vietii..mi-as dorii sa o pot lua de la inceput sa ascult sfaturile celor care stiu si sa nu imi doresc sa ma dau cu capul de prag ca sa inteleg

as vrea sa pot vorbi cu mine acum ceva ani si sa imi dau singura sfaturi..as vrea sa fi stiut sa ascult si as vrea sa fi inteles

imi pare rau ca am realizat tarziu cat am gresit fata de anumiti oameni si mi-as dori sa pot schimba cateva lucruri in viata mea.nu sunt multe insa sunt importante.

am avut o revelatie acum cateva zile..mi-am zis ca inca pot

pot sa schimb

pot sa visez

pot sa traiesc

pot sa pictez

trebuie doar sa vreau cu adevarat

am doar 21 de ani si ma simt batrana si obosita de viata..am incetat sa sper si sa visez si ma gandesc mereu ca deja e tarziu sa pot schimba ceva..

dar gata incet incet am sa ma construiesc din nou

piatra cu piatra de la temelie

important e ca acum stiu ca nu e tarziu

stiu ca am timp si ca pot sa schimb cursul vietii mele sau pur si simplu atitudinea fata de viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu