duminică, 2 noiembrie 2008

am plantat




efortul meu a dat roade..semintele pe care le-am plantat au incoltit si au iesit.acum ceva vreme am fost la carefour si am cumparat seminte imaginare de levantica.spun imaginare pentru ca nu am gasit seminte de levantica ci seminte de alte flori colorate.le-am plantat si acum au iesit..inca sunt mici dar eu sper ca atunci cand vor creste mari si vor inflori vor fi levantici.cand le-am plantat am pus in ghiveci si niste decoruri colorate de cocktail ca sa imi imaginez ca acolo am flori si nu doar pamant..in rest plantele mele sunt bine mersi..cactusul creste din ce in ce mai lung si fara forma,o sa se faca mare cat mine si poate candva o sa ii creasca si brate cum sunt fratii lui de prin filme din desert..iar cand o sa aiba brate am sa il rog sa ma ajute din cand in cand la carat una alta sau mutat mobila.portocalul are o singura portocala care nu se mai coace.cred ca e in grave de a facut doar o portocala..s-o fi suparat ca i-am mancat toate portocalele cand l-am cumparat(avea 432 sau vreo 26 nu mai stiu dar erau multe si dulci) si acum imi da cu portiaia.dracena(de fapt nu e dracena asa am botezat eu floarea)sta cuminte in dormitor langa prietenii ei gargaritul si albinutul care sunt foarte de treaba si o ajuta sa creasca dreapta.Cei doi sunt de fapt creioane cu decoruri la capat in loc de radiera ca la creioanele normale la cap si fara fite..deci sunt doua creioane colorate si cu fite de aceea eu le-am botezat si le-am insufletit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu