duminică, 2 noiembrie 2008

invazia gargaritelor




nu stiu cum,nu stiu de ce dar in casa mea e o invazie de gargarite.stau ascunse prin cine stie ce cotloane ascunse ale camerelor si ies cand nu te astepti.ieri ma spalasem pe cap si cum am iesit eu din baie cu prosopul facut turban in cap m-am impiedicat si am tras o tranta zdravana care mi-a lasat niste semne dragute pe spate..m-am impiedicat de un cablu pentru ca ochii mei au picat pe o gargarita infiorator de mica langa prag..si cu ochii la ea..buff


a doua gargarita avea chef de vorba cand ma uitam la film..cum eu nu stiam ca e acolo si are chef de vorba nu am bagat-o in seama iar ea s-a suparat si s-a asezat pe ecranul televizorului si a inceput scandalul..gargarita vorbea tare si rastit,ma certa mai ceva ca la usa cortului..ca de ce nu vorbesc cu ea si de ce ma uit la porcaria asta de film cu vampiri si monstrii imaginari..avea dreptate..


am luat gargarita si am mers in bucatarie unde am facut o cafea si am stat de vorba..gargarita nu a vrut cafea asa ca i-am facut un ceai si am stat la discutii..


imi spunea ca nu mai stie de unde a venit,ca e amnezica si ca vrea sa inceapa o viata noua.


i-am dat drumul pe fereastra si i-am urat numai de bine.


azi am vazut-o langa un copacel..lua masa..sau poate nu era ea..in fond,toate gargaritele sunt la fel

Un comentariu:

  1. Buna. Am citi patania cu gargaritele. Acelasi lucru mi se intampla si mie. M-am trezit cu gargarite peste tot (pe pereti, pe afara, pe la geamuri, in bucatarie). Ai descoperit cumva cauza? Mersi.

    RăspundețiȘtergere