duminică, 2 noiembrie 2008

ordine,disciplina,spiridusi

inspirata de un post al klarei m-am gandit ca ar trebui sa fiu mai ordonata
din punct de vedere a tot.asa ca am decis ca de ieri:P sa tin o lista cu toate cheltuielile,planurile,things to do
m-am gandit eu ca asa am sa prind toti spiridusii cei rai care traiesc in casa mea si imi dezorganizeaza viata:
-spiridusul furacios care imi fura banii din sertar si ma trezesc mereu leftera
-spiridusul dezordonat care nu suporta ordinea din dulapul de haine sau orice dulap existent si imediat cum inchid usa dulapului se apuca si dezordoneaza tot astfel incat cand deschis usa ma ingrop in mormane de haine,lenjerii de pat,ciorapi,prosoape etc.
-spiridusul uituc care imi fura memoria cand e vorba de gasit vreo chitanta,factura,pix,tricou sau orice alt obiect de care am nevoie acum si nu il gasesc niciodata pentru ca spiridusul le ascunde sau ma face sa uit unde le-am pus
-spiridusul gunoier care are un fetish pentru galetile de gunoi pline..indiferent de cate ori as duce gunoiul pe zi cand ma intorc si ma uit la cos el este plin iar..recunosc ca acest spiridus este cel mai rau dintre toti..el nu ma ajute niciodata si din cand in cand imi lasa bonus in balcon cate un sac de gunoi plin cu nimicuri pe care trebuie sa il arunc iar si iar si niciodata nu scap de el
-spiridusul rufelor spalate..ei bine asta e un spiridus cu totul si cu totul special.acest spiridus este cel mai prefacut dintre toti.el ma ajuta mereu sa sortez rufele pe care le bag la spalat,sa le impachetez frumos sa incapa in masina,ma ajuta sa le intind,dar se pare ca nu ma ajuta niciodata sa le iau de pe sarma..ori de cate ori ma uit pe balcon rufele sunt tot acolo:curate si uscate..le iau de pe sarma le pun la loc si puff ma uit pe balcon si iar sunt sarmele grele de rufe albe mirosind a curat...a da..si niciodata nu ma ajuta sa le calc..calcatul rufelor mi se pare ceva ce trebuie facut numai cand chiar e nevoie de calcat..adica ai o camasa pe care vrei sa o imbraci..o calci si o imbraci..nu o calci niciodata dinainte..asta mi-a zis spiridusul asa fac ..sau poate ar trebui sa ascult de spiridusii mamei care tin minte o ajutau sa calce ore in sir cand lua rufele de pe sarma..
-spiridusul puturos este cel care ma chinuie cel mai des..el ma tine legata de pat,ma inveleste si il cheama pe mos ene pe la gene..eu l-am poreclit spiridusul lene..acest spiridus pur si simplu imi da o senzatie de lene si oboseala non stop..chiar daca ma trezesc odihnita dupa un somn lung cum deschid ochii el e langa mine si imi sopteste la ureche..ti-e lene,ti-e tot mai lene..si uite asa mi-e lene sa ma ridic din pat,sa fac cafea,sa ma trezesc si sa imi vad de treaba.spiridusul asta chiar trebuie incarcerat undeva sau alungat pe taramul spiridusilor de care nu are nimeni nevoie
Cam acestia sunt spiridusii pe care vreau sa ii prind si sa ii pun la punct..mai sunt foarte multi de fapt sunt o armata intreaga dar acestia sunt capeteniile carora le dau ascultare spiridusii mai mici(care consuma pasta de dinti foarte repede,care murdaresc mereu hainele din dulap cu care vreau sa ma imbrac si stiam ca sunt curate,care imi fura umerasele si trebuie sa pun cate 4 5 lucruri pe un umeras,care imi desira ciorapii preferati,care strica mereu robinetii si acestia picura si ma terorizeaza,care lasa lumina lor imaginara aprinsa iar cand vine factura de la curent eu trebuie sa o platesc cu bani reali)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu