marți, 23 decembrie 2008

ce-mi doresc de mos craciun

imi doresc pace si liniste..imi doresc sa fiu singura cu mine sa ma gandesc ce-mi doresc..imi doresc ca mosul sa-mi aduca sufletul inapoi si ganduri bune..vreau calm si o carte buna in care sa-mi innec gandurile..sa ma duca in lumea dintre pagini si sa raman acolo macar ca cel mai neinsemnat personaj..sa nu ma mai pot intoarce inapoi..
si sarutari pe maini si ochi
si mangaieri de par si pace
am vazut azi multi oameni cu sacosi felurite mari si mici,colorate,cu pitici,oamenii sunt veseli in decembrie mai ales in jurul sarbatorilor..si nu neaparat veseli cat parca mi se pare mie-fericiti.
macar de s-ar lua fericirea ..sa fie fericirea ca pojarul sau gripa..sa fim cu totii gripati de fericire sau plini de bube cu noroc si veselie..mi-e ciuda pe oamenii fericiti..





LATER EDIT:imi doresc un singur lucru ce se poate cumpara dar cand cei dragi iti trimit banii de mos craciun prin western parca nu mai e asa magic..oricum..am sa-mi pun singura sub brad(brad in miniatura din pacate)cadoul de mos craciun de la mama:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu