duminică, 28 decembrie 2008

despre craciun fara zapada



chiar voiam sa scriu ceva despre craciunul fara zapada...pentru mine craciunul nu a insemnat niciodata foarte mult..craciun in familia mea insemna sa o ajut pe mama sa gateasca foarte mult pentru..nimeni..nimeni nu ne calca pragul de sarbatori..nu se adunau rudele niciodata in nici una dintre casele fratilor,surorilor mamei mele..nu am petrecut niciodata un craciun in familie..adica mai mult decat eu si mama..nu am stat niciodata cu matusi,unchi,bunici,nepoti,stranepoti,nasi,fini etc la masa de craciun..si totusi era ceva magic..tin minte ca in copilaria mea niciodata nu ningea inainte de craciun..ningea exact in noaptea de ajun..atunci cand umbla mosu cu sania..apropo de mos..(am stiut intotdeauna ca mosu nu exista..ca mosu e mama..si intr-un fel regret treaba asta..mi-ar fi placut sa fiu si eu un copil ca viorel..tin minte viorel era baiatul de la scara b care mereu se lauda cu ce i-a adus mosu..iar eu radeam de el si-i spuneam ca mosu nu exista..)
dupa cum spuneam..mereu,mereu in fiecare an ningea exact in noaptea de ajun..ningea ca in povesti vreo doua zile si apoi nu mai ningea decat in noaptea de anul nou..exact la fel..in fiecare an..din toti anii copilariei mele..
si mai voiam sa zic ca mie nu imi place zapada..deloc..mi se pare rea pentru ca e rece si mie nu imi place frigul..
de inventat zapada calda-aviz inventatorilor
a nins in acest an..ieri,pentru prima data.
a nins frumos cu fulgi mari si mi-a placut..am iesit afara si m-am lasat ninsa..apoi m-a luat frigul si am intrat in casa..am sunat toata agenda..voiam la patinuar..nu am mai fost de 2 ani..de fapt am fost o singura data acum 2 ani si mi-a placut tare mult..nimeni nu a vrut sa mearga cu mine..as vrea sa nu mai fiu asa dependenta de oameni...daca nu vrea sa vina nimeni sa ma duc singura..si sa ma simt si bine..asa mi-ar placea..
acum zapada s-a topit si a ramas o mocirleala murdara..daia nu-mi place iarna..vreau sa ninga ca in poveste cu fulgi mari,sa fie racoare si nu frig si sa se topeasca zapada dintr-o data sa ramana numai ghiocei(urate flori,nu mi-au placut niciodata)si muguri de iarba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu