sâmbătă, 10 ianuarie 2009

covor colorat

acum ca se apropie sesiunea cu pasi repezi trebuie puse in ordine cateva lucruri:
chitantele pe care nu le gasesc niciodata chiar daca stiu ca le am,ca am platit toate darile,acele foi mici si albe fara de care nu pot intra in examen
cursurile:de cautat,descarcat,conspectat,invatat,uitat,iar invatat pana cand logic nu mai stiu nimic

INSA,cel mai important lucru,fara de care nota de trecere nu ar fi decat un vis:printarea si rezolvarea grilelor

rezolvarea ca rezolvarea,daca inveti poti

INSA cum sa printezi cand nu ai mai folosit imprimanta de la ultima sesiune?tusul e binenteles gol,daca nu e gol e oricum uscat trebuie incarcat...aici e the big catch..trusa de umplut cartusul e intotdeauna la locul ei,undeva aproape de imprimanta caci toate lucrurile ce se folosesc impreuna se tin impreuna

revenim la subiect:

PROMIT SOLEMN,AZI CA NU AM SA MAI INCARC NICIODATA CARTUSUL DE LA IMPRIMANTA,NICI CEL NEGRU NICI CEL COLOR.

PROMIT CA AM SA CHELTUI CATE 50 RON(CA DE ACUM NU MAI SUNT 500 DE MII..SUNA MAI TRAGIC ASA)DE FIECARE DATA CAND NU MAI AM TUS..AM SA CUMPAR O SMECHERIE NOUA SI MAI ALES CURATA


DE CE?DE CE?

Pai nu e logic?de fiecare data,fara ceas,in aceleaasi luni fac aceeasi prostie si ma enervez la maxim,plang de nervi vreo 10 minute si apoi..

eu nu-s un om normal care daca vrea sa incarce un cartus isi pune frumusel manusile de unica folosinta si se duce in baie(cada wc chiuveta)sa umple respectivul rezervor

NU!!Eu sunt omul nenormal..(caci anormal mi s-a parut intotdeauna ca are rezonanta de boala)care ramane in dormitor si executa operatiunea umplerea cartusului cu mainile goale pe covor.

covorul meu e de fapt o mocheta veche si uratica de culoare albastra..indiferent cat vanish pentru covoare si bio carpet ar inghiti acest covor nu va fi niciodata mai mult decat un covor in culorile tusului:negru albastru si rosu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu