joi, 15 ianuarie 2009

doua glume

O blonda super eleganta si frumoasa iese dintr-un bar cu un indicele de alcool in sane foarte ridicat,merge leganandu-se spre masina ei, un BMW al anului, scump ca naiba, si incearca sa-i deschida usa cu cheia, dar starea ei de ebrietate o impiedica si pica in fund langa usa masinii... Cu picioarele deschise si fara chiloti, isi observa "piersica" si cand o recunoaste incepe sa-i vorbeasca: Din cauza ta am masina, din cauza ta am bijuterii,din cauza ta am bani,din cauza ta pot avea barbatul care il vreau,din cauza ta am ... Deodata incepe sa urineze... si ...duios ii spune: Nu, nu mai plange, nu te cert !!!...

Un politai opreste un sofer noaptea... - Dom'le, amenda! Te-am prins, te-am ars! Uite, ca sa te fac scapat, raspunde la o intrebare: conduci noaptea; de pe contrasens vezi ca se apropie 2 faruri; ce este? - O masina... - Bine, o masina, da' ce e? Mercedes, Dacie, Volvo.....? Vad ca nu stii... Hai sa iti mai pun o intrebare: conduci noaptea; de pe contrasens vezi ca se apropie un far; ce este? - O motocicleta... - Bine, dar ce e? Honda, Suzuki, Kawasaki ? Vezi ca nu stii? AMENDA scrie pe matale !! - Bine, platesc, da' vreau sa iti pun si eu o intrebare: conduci noaptea: pe maginea soselei vezi o gagica meseriasa, bulan, balcoane, tot tacamu'; ce este? - O prostituata, ce sa fie? - Bine, dar mai exact, ma-ta? sor-ta? nevasta-ta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu