sâmbătă, 10 ianuarie 2009

cand iti doresti cu adevarat ceva,tot universul conspira la indeplinirea dorintei tale



fedaykinn spunea:orice drum de 1000 de li, incepe cu primul pas..

Prin urmare am reinceput,rescris,rearanjat paginile scrise,redenumit cartea..asa cum mi-am promis anul asta am s-o public...(daca tot am reusit sa ma las de fumat)
Are sa fie o carte de vise colorate,de ganduri necurate,de vorbe aranjate,nemachiate,deochiate,cu lacrimi presarate,cu inimi fisurate,gemet-amestecate si litere aranjate.
nu mai stiu de unde stiu ca daca vrei ceva trebuie sa iti imaginezi acel ceva indeplinit pana la ultimul detaliu asa ca iata:

-cartea va avea in jur de 250-300 pagini si nu vor fi numerotate,iti voi da eu semn de carte,semn de carte din lemn ars sa citesti d-unde-ai ramas
-coperti groase de carte veche,asa cum prin filme vad uneori vreo carte a cartilor,dar nu vreau sa fie opulenta ci decenta
-cu marginile roase,cititorii sa stie,(in mine)cartea e scrisa de o vesnicie
-de culoarea bronzului,mirosul nisipului si auzul vantului
-si cel mai important:are sa fie scrisa nu cu litere de tipar ci cu litere de mana(de mult n-am mai folosit expresia asta)
primul pas l-am facut

ultimul samurai
Katsumoto:crezi ca iti poti infrunta destinul?
Cãpitanul Nathan Algren:il infrunti pana ti se arata.
ascult
moby-porcelainsting-desert rose
APROPO,daca are cineva bilete la concertul de pe 10 feb cu sting si nu le vrea..sau..imi dau si primul nascut pentru un bilet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu