luni, 9 februarie 2009

leapsa

Sunt …in cautarea fericirii
As vrea … doi copii si o casa cu gradina
Pastrez … trecutul in inima
Mi-as fi dorit … sa ma fi nascut in alta epoca
Nu imi place … sa stau in casa
Ma tem …c-am sa mor singura in ploaie
Aud … cuvintele nespuse
Imi pare rau … ca nu m-am bucurat de copilarie
Imi plac … culorile,ciupercile,copii si piersicile nu neaparat in ordinea asta
Nu sunt … deloc egoista si ma oftic
Dansez… prea rar
Cant … de obicei melodiile care ma streseaza
Niciodata … sa nu spui niciodata
Rar … ma privesc in oglinda
Plang cand privesc … ? desertul in poze si nu in realitate
Nu imi place de mine pentru ca … nu-mi ascult niciodata inima
Sunt confuz … cand ma gandesc la sentimente
Am nevoie de ...liniste cand pictez
Ar trebui … sa nu ma mai tem

ia-o si da-o mai departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu