duminică, 15 februarie 2009

Poveste de viata...adevarata

Subsemnata I,domociliata in orasul x,strada x nr.2,bl ab4 sc.b,ap2,nascuta in data 7.10.1951,declar pe propria raspundere urmatoarele:

M-am casatorit cu numitul A in anul 1978 din casatoria noastra rezultand copilul A.Sotul meu a fost salariat C.F.R si refuzand sa coopereze cu organele securitate i s-a inscenat o culpa de serviciu fiind condamnat la 1,6 ani de inchisoare.Acesta a fost ridicat de catre organele de politie de la domiciliu in prezenta mea,eu fiind insarcinata in luna a saptea;am intrat in stare de soc in urma caruia am nascut prin cezariana la maternitatea din orasul y.Dupa externare,desi operata si cu copilul suferind de o disfunctie renala grava,am fost evacuata din locuinta de serviciu a sotului meu,fiind nevoita sa calatoresc sute de kilometrii pana in judetul x la parintii mei.Dupa eliberarea sotului meu am incercat sa ne vedem de viata noastra insa problemele cu securitatea au reinceput,obligandu-ne sa divortam,mie revenindu0mi sarcina de a-mi creste singura copilul.Dupa 6 ani,m-am recasatorit cu numitul C,ofiter activ in armata romana,dar lucrurile nu au mers nici de aceasta data bine,securitatea afland ca tatal meu chirila a fost cetatean sovietic si ca avem rude in aceasta tara;m-au obligat sa divortez.In urma acestei casatorii a rezultat copilul I nascuta in data de 15.3.1987 in municipiul x si incredintata mie spre crestere dupa divort.

Ramasa singura,cu 2 copii minori in intretinere,am muncit din greu pentru a-i intretine,motiv pentru care copilele stateau mai mult singure acasa sau in grija unor vecini.

In anul 1993 fiica mea A a fost racolata de o banda de mafioti locala si supusa unor presiuni fizice si psihice greu de imaginat pentru varsta ei.Respectivii au amenintat-o ca-i va fi omorata familia daca spune ceva cuiva.In mintea ei de copil a tinut acest secret pana cand a inceput sa aiba tulburari de comportament si a fost internata la spitalul de psihiatrie.La incercarile mele de a afla adevarul a incercat sa sa sinucida(ingurgitand o cantitate mare de tranchilizant taurin;eu fiind inginer veterinar aveam in casa acest produs)Am tinut cont de sfatul medicului psihiatru si de starea de sanatate fragila si nu am mai insistat in aflarea adevarului,sperand ca va trece peste aceasta trauma.La scurt timp dupa externare fiica mea a inceput sa dispara de acasa cate 3-4 zile fiind sechestrata de aceleasi persoane iar cand starea sa se agrava era abandonata in apropierea locuintei.Toate demersurile mele in a afla ce se intampla au esuat si,desi am depus nenumarate plangeri la politie,acestea au ramas fara raspuns,pentru ca ulterior sa aflu ca,printre cei care o sechestrau se afla fiul unui colonel de politie.Am aflat acest lucru intr-o zi cand fiica mea se intorcea de la scoala,acesta a urmarit-o cu masina,a ajuns-o in scara blocului si a batut-o spargand geamurile de la usa blocului iar vecinii care au vazut despre cine era vorba.Cand le-am propus sa depuna marturie acestia au refuzat invocand teama.

Astfel am aflat ca cel care imi teroriza fiica este Ionut B.,fiul lui Marcel B.,mafiot local cu ramificatii pana in parlamentul romaniei,care pana in 1989 era citat in ziarele centrale si locale pentru afacerile cu lingouri de aluminiu sustrase de la combinatul de aluminiu din municipiu;care a fost condamnat pe viata in 1989 pentru delapidare,scapand insa ca prin minune dupa caderea regimului comunist.Era cel mai bogat om din oras si-si petrecea vacantele in Delta Dunarii cu primul ministru fost decembrist R.P.

Vazand ca nu primesc nici un raspuns de la Procuratura,am apelat la comisia de abuzuri a Parlamentului Romaniei.De aceasta data am primut un raspuns de la procurorul general al comisiei,domnul L.O. acesta anuntandu-ma ca a solicitat Parchetului inceperea cercetarilor.

Din acel moment au inceput amenintarile telefoanice si urmarirea mea pretutindeni de catre indivizi necunoscuti.Domnul L.O. m-a sfatuit sa nu imi retrag plangerea insa la scurt timp acesta a decedat intr-un accident de masina cel putin ciudat.Situatia m-a speriat cumplit si am retras plangerea insa lucrurile nu s-au linistit.In anul 1990 B.Marcel tatal celui care imi teroriza fiica a ajuns milionar peste noapte si a continuat nestingherit afacerile cu aluminiu,marfa de contrabanda fiind depozitata in magaziile S.C.AGROINDUSTRIE,unitate unde eu eram angajata ca inginer zootehnist sef sector taurine.Acesta mi-a inscenat un furt de 5 capete tineret taurin a caror valoare se ridica la suma de 451.000lei dorind probabil sa ma ruineze.

Dupa castigarea procesului,razboiul psihologic impotriva familiei mele a continuat pentru a ma obliga sa demisionez,deoarece pe plan profesional nu avea ce sa imi reproseze.Am fost detasata la alta ferma zootehnica,tehnicianul veterinar,cel insamantator si economistul de ferma obligandu-ma sa preiau toate aceste functii,fara a-mi adauga insa o compensatie baneasca.In aceste conditii lucram in jur de14 ore pe zi cu acelasi salariu.

Fica mea A. era in continuare urmarita,violata aproape saptamanal si obligata sa comita fapte importiva vointei ei.In aceste conditii am trimis-o pe fiica mea la tatal ei insa in cateva saptamani a fost descoperita si acolo tatal ei fiind jefuit si ucis in plina strada.A a fost nevoita sa se ascunda in diferite orase ale tarii si apoi in tarile vecine dar de fiecare data era gasita,pana cand a reusit sa emigreze ilegal in SUA.Dupa moartea tatalui lui A,de frica ca ma pot ucide si pe mine,mi-am dat demisia si m-am mutat in alta localitate insa,desi sunt bine pregatita profesional nu-mi gasesc un loc de munca,fiind nevoita sa prestez diferite munci necalificate pentru a-mi intretine fiica I.




va urma...

2 comentarii: