luni, 23 februarie 2009

ti-am zambit si ti-am spus in soapta ceea ce voiai de atata amar de vreme sa auzi
ti-am luat chipul in palme si n-ai vrut sa inchizi ochii..
ti-am acoperit pleoapele cu degetele si-am urmat caile lacrimilor pe obraji pana cand s-au innodat sub barbie
ti-am mangaiat buza de sus apoi pe cea de jos si ti-am sarutat apasat coltul gurii
am staruit din nou cu mainile pe ochii tai sa-i tii inchisi
ti-am sarutat fiecare pleoapa ca sa-i daruiesc odihna meritata dupa atatea nopti de insomnii
ti-am mangaiat fruntea incretita de ganduri grave
ti-am netezit dunele din coltul ochilor
am sarutat barbia tramuranda si palmele umede
am staruit din nou sa tii ochii inchisi si te-am lipit de zidul rece
m-am lipit de trupul tau tramurand si-am sarutat linia umerilor tai
ti-am mangaiat pieptul cu fruntea si-am murit in bratele tale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu