luni, 9 martie 2009

construit zmeu..pus suflet in nasterea lui:colorat,impletit,pus viata in el,schimbat ata cu mesina..mers pe plaja cu scoici si chinuit zmeul..tarait prin scoici,zgariat,imbaiat in apa de mare,aruncat,impins,tras
imi vine in minte o melodie..n-ai stiut sa traaaagi de sfoooori,am cazut de miiiii de ori(vama veche-zmeul)
chinuit zmeu 2 ore,abandonat cu fata spre rasarit si pus bilet:

zmeu fara aripi..cine ma poate ajuta sa zbor promit desfatarea totala a ochilor.multumesc(zmeu educat)

sper ca l-a gasit cineva mai priceput ca mine..

am sa construiesc alt zmeu numai cand am sa am cu cine sa-l inalt.am zis

3 comentarii:

  1. cand eram mica mica - vreo 3 ani- tin minte ca am scapat zmeul; s-a terminat ata; tatal meu a alergat toata plaja iar in final l-a adus inapoi; am ramas insa cu impresia ca zmeul este o chestie indisciplinata; si albastra :))
    p.s. melodia "zmeul" am ascultat-o pana mi s-a aplecat: mi-a placut cum ai povestit ca ai chinuit zmeul;

    RăspundețiȘtergere
  2. si zmeul meu era albastru..si daca s-ar fi inaltat si l-as fi scapat nu mi-ar fi parut rau..insa imi pare rau ca l-am chinuit atat si in final tot nu a luat aripi..
    si da melodia e geniala..insa n-o sa mi se aplece vreodata de ea..mi-e prea draga

    RăspundețiȘtergere
  3. pai si zmeul asta are personalitate, isi stie mai bine liniile de zbor, n-o ia pe unde vrem noi. si, mai ales, trebuie sa se invete cu cel care-l invata sa zboare. atentie: cel care-l invata sa zboare, nu sa-l traga de-o ata. deci, mai incearca, zboara cu el...

    RăspundețiȘtergere