joi, 26 martie 2009

dorinte indeplinite de blog

nu stiu cum se intampla dar vad ca de fiecare data cand imi doresc ceva si scriu despre acel ceva pe blog ceva-ul vine fara intarziere..ieri am vazut ce n-am mai vazut de cand eram mica..patinaj artistic..nu era cum imi aminteam..era alt gen de competitie,toti dansau pe aceeasi muzica..pe tvr2..dar tot patinaj era..ma rog..si mereu cand vreau sa vad..si scriu pe blog ca-mi e dor sa vad..a doua sau a treia zi cel tarziu vad..s-au cam indeplinit planurile scrise aici..zmeul n-a zburat dar poate ca l-am facut prea gras(asa fac parintii cu exces de iubire..isi cam indoapa odraslele)de fumat m-am lasat 2 saptamani si-am hotarat ca nu mai vreau sa ma las..si totusi..dac-ar fi sa se indeplineasca toate scrierile mele?daca posturile din aceasta casa virtuala se indeplinesc?sa scriu ce-mi doresc apropo de pacea mondiala?de copii care nu sufera de foame?de preturi scazute?de batrani cu pensii rezonabile?de un virus care-i face pe oameni mai buni?

2 comentarii:

  1. Bine ai venit Sayadinna,printre cei vii ,cu sperante si dorinta de lucruri bune .Oameni care-si doresc fericirea si admira partea frumoasa si inocenta a vietii.Oricat de mult rau ai vedea in jurul tau sau in mintea ta aminteste-ti mereu ca ...La vita e bella.

    RăspundețiȘtergere
  2. Outstanding story there. What happened after? Good luck!
    Here is my web-site :: unlock iphone 5 16gb

    RăspundețiȘtergere