sâmbătă, 4 aprilie 2009

daca bani de net nu e,nici postari pe blog nu e

asa multe de spus in perioada asta in care netul e oprit..ciudat,tare ciudat..am inceput sa vad din nou semne..si cel mai ciudat..am inceput sa visez noaptea..cele mai ciudate si controversate vise ale mele sunt..de la conversatii cu mine insami la lupte pentru supravietuire(o fi de la discovery channel?);analize psihologice complete..eu si cu mine ne studiem reciproc in somn,tragem concluzii iar cand ne plictisim de noi luam toti cunoscutii la rand la analizat..e bine ca unele lucruri le tin minte la trezire si chiar de multe ori "am gandit"in somn si-am pus in aplicare dimineata..dar sunt si revelatii pe care le uit dimineata...ti s-a intamplat vreodata sa visezi ceva cu totul genial..sa te bucuri in somn si dimineata sa te chinui sa iti amintesti ce ai visat de erai asa binedispus in somn?si asa stai trist toata ziua caci nu-ti aduci aminte de cheful de azi noapte din vis in care parca erai mai nu stiu cum...din toate punctele de vedere...am creierii praf

Un comentariu:

  1. Asa e Sayadinna tuturor ne-ar placea sa plutim in lumea artei ,filozofiei ducand o viata boema ,dar, artist, demiurg, imparat zeu sau pastravareasa orice ai fi nu poti face mare lucru in lumea asta daca uiti de "uleiul din lingura".

    RăspundețiȘtergere