marți, 7 aprilie 2009

e curios cum in cele mai banale locuri se intampla cele mai stranii lucruri,cum poti avea discutii interesante cu cele mai neinteresante persoane(aparent)cum lucrurie nu prea sunt ce par a fi..

la mine la munca e o fantoma..cladirea e veche,proaspat renovata cu totii am auzit decedatul proprietar pasind pe ici pe colo(in turele de noapte..ca de,ca orice fantoma care se respecta,ziua nu da semne de viata..sau de/din moarte)in tura de noapte nu se munceste..se discuta sau se doarme(sefu nu stie treaba asta)table,carti,apoi usor usor se sparge gasca si in final sforaituri si basini..eventual pasi de fantoma pentru cine sta sa ii asculte..
te intinzi comod pe canapea,iti pui un tamburel sub picioare si inchizi ochii..toropeala,amorteala,frustrare
(iar nu pot sa adorm,cam racoare..iar nu mi-am luat geaca din vestiar mi-e lene sa ma duc pana acolo..tot mai lene...)
o mana calda imi mangaie buzele....
(!!!!!!!!!!!!!!!! ce naiba se intampla?nu deschid ochii nici sa ma bati)
continua pe linia fetei..
(face careva misto de mine..pare caldura de mana umana..sentiment real,nu dorm nu visez..am pus-o)ciulesc urechile..ala sforaie ala la fel..alea doua sunt la etaj..deschid ochii-nimeni
e clar,nu e bun somnul..trezirea

postare nefinalizata din motive de somn..va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu