luni, 13 iulie 2009

clienta muta II


am coborat la piata.pe trecerea de pietoni ma claxoneaza o masina..nu ma uit de obicei dar respectiva persoana a si turat motorul inaintand cativa centimetri ca si cum ar fi vrut sa ma calce..ridic privirea spre sofer gata sa ii zic vreo doua...ea e...clienta mea muta imi face cu mana cu un zambet larg cat casa poporului...mi s-au inmuiat picioarele..n-am mai traversat..am urcat cu japca in masina ei si i-am zis: acum tragi pe dreapta si mergi cu mine sa bem o cafea.

ea a mai zambit o data larg mi-a luat fata in maini si mi-a sarutat fruntea,a intors masina spre cafeneaua din apropiere.am coborat si m-a imbratisat..mi-a luat tot aerul..


avea o agenda alba la ea..o agenda imaculata cu coperti din piele..a deschis-o si mi-a scris:

"ce ma bucur ca te-am reintalnit..am fost si ieri la tine la munca si mi-au zis ca nu mai lucrezi acolo..mi-a parut tare rau ca nu ti-am cerut numarul de telefon"

mie imi zici?mie mi-a parut rau ca n-am alergat dupa tine dupa ce ai plecat sa-ti spun sa mai stai si sa-ti dau o floare.

"de ce sa-mi dai flori?"

pentru ce esti.pentru ca esti asa..

zambeste..a inteles exact ce am vrut sa spun

o cheama anna..da!anna cu doi de n (nume la auzul caruia eu ajung la orgasm mereu)si are 26 de ani.e mai frumoasa decat am vazut-o prima data..imbracata intr-un costum larg din in de culoarea cerului,parul perfect drept si o umbra de albastru pe pleoape..

m-a tinut de mana tot timpul ca si cum mi-ar fi fost iubita..mi-a spus ca ii sunt draga fara motiv si vrea sa fim prietene.

anna eu nu sunt pe invers dar daca mi-ai cere n-as ezita

rade..rade cu sufletul,cu ochii..rade toata

nici eu nu sunt pe invers..dar daca mai zici de doua ori treaba asta s-ar putea sa devin..a scris ea cu o figura serioasa..ne-am privit pret de 3 secunde si-am izbugnit amandoua in ras..pot sa jur ca vorbea serios..si eu vorbeam la fel de serios

am stat la cafeneaua respectiva vreo doua ore..ore in care m-am indragostit iremediabil de ea

anna picteaza,scrie,calareste si vede!vede albina care polenizeaza muscata din ghiveciul terasei si forma de dragon din manerul scaunului(scaun din lemn..cu nervuri)

se schimba muzica si parca ceva nu e in regula


See the mirror in your eyes;

See the truth behind your lies

Your lies are haunting me

See the reason in your eyes

Giving answer to the why:

Your eyes are haunting me!


ma trezesc
later edit:m-am dus la piata dar nu s-a intamplat nimic..mi-asi fi dorit sa fie un vis care se indeplineste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu