sâmbătă, 8 august 2009

m-am indragostit de ea

atat de frumoasa,parca vad totul in reluare..si acum,cu incetinitorul..ea e..plansa cu rimelul intins,cu ochii mari si de un verde cenusiu inrosit de lacrimi,pe plaja cu spatele la rasarit dansand..e asa frumoasa.zambeste si ma striga:hai sa facem baie in mare..hai cu mine..e beata de fericire sau de durere?pana acum mi-a plans in brate dupa el dar zambeste din tot sufletul cand ma priveste..simte acelasi lucru pe care il simt si eu?danseaza nebuneste in rochia-i alba lunga din in cu in decolteu atat de bine ales..decolteu adanc si totusi atat de subtil..vine langa mine si-mi bea din pahar..imi trage si din tigara si ma saruta pe obraji..zambeste diabolic de frumos,parca stie ce vad si vrea s-o vad asa..ca pe o perfectiune a naturii aproape de mine..la dispozitia mea..beata,plansa si acum zambind himeric
danseaza pe nisip si tipa nebuneste cu mainile in sus..cade..cade si rade ca un copil ,mangaie nisipul..e pe spate si priveste cerul..ridica mainile parca vrand sa arate ceva dar stie ca eu o privesc pe ea si nu cerul o privesc..si se intoarce brusc spre mine inca intinsa pe nisip si rade..ma priveste ca un te iubesc..rade vesel si cu toata inima ca un copil..mi se rupe sufletul farame..oare vom putea vreodata sa avem pentru noi ce iubim cu adevarat?oare toata viata alergam dupa fericire incarcand s-o prindem si s-o tinem strans cand ar trebui s-o iubim si de la distanta asa cum o iubesc eu pe ea acum?sta in fund pe nisip imbratisandu-si genunchii..si-a tras rochia lunga in sus special sa-i vad picioarele.stie!!ma priveste pe sub gene si traieste muzica..ma amuza ingrozitor ca incearca sa para teatrala cand traieste muzica si pozeaza in nefericita..da stiu ca sufera..doar mi-a plans in brate..dar e atat de fericita ca o privesc asa cum o privesc ca pentru ea pare ca nu mai doare atat de tare ca el n-o priveste .o privesc eu si ii e indeajuns..ii fac semn sa vina sa traga un fum..se ridica brusc si alearga spre mine fericita,trage un fum si ma ia in brate..multumesc imi spune..si se duce dupa el..abia acum se mijeste soarele din mare..abia acum banuul de foc iese din mare..ii privesc in mare,imbratisati si o aud tipand la fiecare val rece ce-i atinge pielea..ce apa norocoasa..o atinge,o mangaie,ii simte caldura..dar stai..ies din apa..se tin de mana si alearga pe plaja..caut un cearceaf..si i-l arat lui..stiu ca are sa se gandeasca la ea sa nu raceasca si nu la mine c-am sa i-o imbratisez si-am sa i-o ating..se apropie si mi-o da ca pe un obiect..ai grija de ea..si-o impinge incet in bratele mele..o da! am sa am mare grija de ea..cea mai mare..ea pare transfigurata..de frig sau poate de oboseala nu mai are vlaga..o iau in brate si-o conduc spre magazia de marfa..stiu ca acolo am sa gasesc paturi,cearseafuri,perne..dezbraca-te de asta uda..si-ti dau un cearseaf sa nu iti fie frig..ajuta-ma imi spune si se intoarce cu spatele sa o deschei la rochie..o cuprind in brate asa cum e,cu spatele la mine si-i sarut umarul gol ,ud si mirosind a amare..ma imbratisaza si ea atat de strans de parca ar zice da..o deschei la rochie si o dezbrac..iata acum cum voi afla de la ea adevarul..imi va spune sa-i dau cearseaful sau...ajuta-ma si la sutien te rog..si se intoarce cu spatele chinuindu-se sa se desfaca la sutien..il deschei si tremur la ce va urma..ia cearseaful alb cu flori mari albastre si galbene si si-l potriveste pe ea mai bine decat orice rochie de haute couture..cu parul ud si un machiaj dezastruos de la plans si mare..o perfectiune a naturii

va urma

Un comentariu: