marți, 8 decembrie 2009

in plan

ca sa termin anul cu respect fata de mine mai trebuie:

sa citesc 2 carti bune
sa merg la teatru
sa-mi iau permisul
sa fac un om de zapada mare mare..daca o ninge
sa duc bomboane la orfelinat-jucarii am dus

cat despre celelalte planuri..indeplinite pe jumatate sau sfert..
din 114 picturi am vreo 15
cartea merge greu dar iese bine,
fumatul e un viciu necesar..oricum le-am mai rarit si fumez cele mai slabe tigari de pe piata,
copacul nu l-am plantat dar am plantat flori si chiar m-am chinuit cu ele(mai ales cu un cactus de 1m jumate plin de tepi MARI caruia i-am schimbat pamantul)..se pune?pescarusii sunt bucurosi ca au ce manca de pe pervazul meu dar inca nu bat cu ciocul in geam sa ceara-acolo vreau sa ajung,
tinand cont de faptul ca e criza,stransul banilor pentru egipt a fost cam dificil dar am o idee spre unde sa indrept putinul strans.

E cam devreme sa vorbesc despre concluziile acestui an..caci a mai ramas destul timp sa trag si altele(concluzii caci despre ele este vorba:)) )

daca cineva se intreaba de ce am schimbat numele blogului..pentru ca acel nume si-a indeplinit sarcina si mi-a adus inapoi o prietena pe care nu mai aveam nici o sansa sa o gasesc.."scrisoare pentru tine si sufletul meu" era numele cartii pe care ea,prietena mea voia sa o scrie.

cam asta e..pauze lungi de scris n-am sa mai fac.

Un comentariu:

  1. vezi ca mai ai putin timp. hai ca punem si noi o mana de ajutor. in sensul ca te verificam periodic :)

    RăspundețiȘtergere