miercuri, 22 iunie 2011

cu mine..

Pai daca tot avem inspiratie s-o si postam.In loc de 6 din 49 iata cele 3 semi castigatoare din 8.Spun semi-pentru ca niciodata n-am considerat vreun desen sau pictura terminata.E bine.Oamenii si culorile m-au speriat mereu si daca nu ma apuc de ce mi-e frica n-am sa reusesc niciodata.Asa ca incercam. Pentru ca mi-am promis c-am sa termin la un moment dat am sa si scriu azi.Asa,sa ma umflu singura in pene;nu doar pictez ci si scriu cine mai e ca mine?:)) Cand am sa termin cartea am sa-mi public si lucrarile..Toate!!..oriunde oi putea..s-apoi am sa-mi gasesc pasiuni care nu dureaza atat de mult pana la rezultat.Am zis!










4 comentarii:

  1. Felicitari! Cea din mijloc este foarte expresiva. Ultima are ochii albastri?

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc:)da are ochii albastri..si ma bucur tare ca se obsera!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai cum ar putea sa nu se observe? Prima este zdrobita de durere, a doua este o tanara plina de framantari,care-si priveste cu curaj viitorul, iar cea de a treia priveste cu tristete si resemnare in trecut. Sentimentele astea mi le inspira. :) Sunt pe aproape?

    RăspundețiȘtergere
  4. esti mai aproape decat crezi.ma bucur ca pot transmite cu desenele mele.nu credeam ca sunt in stare:)

    RăspundețiȘtergere