miercuri, 21 septembrie 2011

vanatul

ma simt salbatica,o fiara
dupa miros eu te-am gasit
privit-am mainile frumoase
si pe loc gandul a-ncoltit
ciudat,desi nu-mi sta in fire
de tine m-am apropiat
crezand eu,sigura pe mine
c-am sa te duc direct in pat.
dar iata-n ochii tai sclipirea!
si sarmul de nemasurat
vorbesti de muzica si arta
si uite-asa m-ai fermecat
mi-arunci doua vorbe frumoase,
te bucuri de privirea mea;
si fac un plan sa ma apropii
cedez la atingerea ta...
ma pacalesti cu o tigara,
ma amagesti cu o cafea,
si realizez intaia oara
ca acum eu sunt prada ta.
te-apropii-ncet,pe nesimtite
dorindu-ti planul sa-mi dejuci
tu nestiind inca,dorite
ca renuntasem de atunci.
si plec incet,cu-nfierbantare,
sperand ca nu mi s-a parut
n-ajung departe,la chemare
inc-o cafea am mai baut.
vorbesti de tine-ascult,ma bucur,
ca totul e cum am crezut
si ma gandesc:la despartire
am sa-i fur sigur un sarut!
si se intampla-apropierea
buzele noastre se unesc
nu trec macar zece secunde
eu simt deja ca-nebunesc.

ma duci in vremi de mult uitate
de mari si zei tu imi vorbesti
filozofii de mult uitate
in minte tu imi rascolesti.
arunci manusi de provocare
stiind ca n-am sa te refuz
s-atunci cand trec de incercare
tu nu mai dai nici un raspuns..
revin cu dor sa-ti simt privirea
si-mi realizezi inveselirea
din clipa-n care te-am zarit
tu,setea ochilor mi-ai potolit
caci cu privirea ta m-ai adapat
si nici un gest de-al tau nu mi-a scapat.
un gand in minte mi-a-ncoltit:
de as putea sa-ti spun vreau maine
sa-mi framanti trupul ca pe-o paine
sa te hranesti cu duhul meu
sa m-adap cu spiritul tau.
sa nu-ti mai pese ce va fi sa fie..
sa nu-mi mai fac ganduri o mie..
dar n-am sa iti pot spune asta
si simt cum m-a lovit napasta
c-acum fiind eu prada ta
va trebui sa-mi astept soarta
s-astept eu decizia ta..
sa fie nu?sa fie da?


daca imi fura cineva poezia asta fac moarte de om!!

4 comentarii:

  1. :) Daca nu ai fi pus nota de la sfarsit, iti jur ca am gandit s-o pun pe blog si pe facebook chiar in timp ce o citeam (cu indicarea sursei si autorului, evident). Deci? Pot sa ti-o "fur" fara sa ma omori?

    RăspundețiȘtergere
  2. growl!
    go ahead...kill me

    anonymous (as always)

    RăspundețiȘtergere
  3. scrii f frumos...fii mandra ca vor altii sa ti-o "fure"..bravo!

    RăspundețiȘtergere