luni, 15 decembrie 2008

viziuni in copac


bineinteles la tulcea,noaptea in pat..nu aveam draperii nici perdele asa ca puteam sa vad din pat cerul liber si copacii din spatele blocului.privind pe geam vad in copac ceva mare si alb miscandu-se..am privit cevaul alb consternata vreo doua minute bune incercand sa descopar ce e...si ma uit si imi reglez privirea obosita si impaienjenita de var si multe altele..o bufnita enorma de vreo jumate de metru alba imaculata statea si ea saraca in copac ca tot omu(sau ma rog ca orice bufnita)..se ciugulea sub aripa se intindea misca..incercam s o vad mai de aproape..ma uimea maretia ei..nu puteam sa imi cred ochilor..o bufnita alba enorma..ma intrebam cat de rare or fi si ce o cauta chiar in spatele blocului meu..m-am ridicat intr-un final din pat sa o vad mai de aproape..am deschis geamul si stupoare...bufnita mea minunata era de fapt o imensa punga de ceolofan alb..sa fie imaginatia mea bogata sau nu am vazut bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu