joi, 11 septembrie 2008

INCEPUTUL..


Venisem aici sa-mi adun gandurile,sa compun,sa creez,sa ma regasesc si odata ajunsa aici..hmm..o apa limpede cum nu mi-a fost dat sa vad de prea mult timp..si scot aparatul sa imortalizel minunatia si el..na..nu vrea.face 2 poze si hsss,hss se trage dispozitivul inapoi..il inchid il aprind de 2 3 ori,nimic
noroc ca mi-am luat 4 baterii imi zic zambind in gand..ii vin eu de hac aparatului..si ma apuc tacticoasa sa schimb bateriile.plus la plus minus la minus on,on..nimic,nu merg am dat 6lei jumate pe 4 baterii si am facut 4 poze..grozav,dar ma rog..trecem mai departe
plecasem de la facultate cu gandul sa vin aici sa fac poze,m-am ratacit printre vile colorate si blocuri turn tencuite cu sclipici,am auzit zgomote ciudate care m-au facut sa zambesc..strada pescarilor cred..in dreapta vile cu vedere la mare,in stanga blocuri turn cu vedere la mai mare;)) adica la etajele superioare..si cum mergeam eu cu capul in jos si putin intr-o parte aud un zgomot in blocul turn,sau 2 zgomote si-mi zic ha!ce frumos..un aspirator huruia groaznic pe la etajul 2 iar mai sus niste clopotei de vant se certau cu aspiratorul,sau poate vorbeau,sau poate cantau impreuna..insa zgomotul lor dadeau tare bine in urechile mele..si zambesc
plec mai departe..deja ma ratacisem si am ajuns pe o strada cu casa mici,as putea spune pitoresti dar cuvantul asta mi se pare ciudat pentru un cartier de pe malul marii..ma rog,niste casute mici si dragalase dar cu geamuri mici si urate iar in interiorul casutelor intuneric bezna..si nu stiu de unde vine mirosul asta de vinete la gratar..mm..
ei bine in sfarsit ajung la un trotuar care mi se pare cunoscut..parca da spre plaja..cobor grabita sperand sa nu ma insel,sa nu dispara marea pe care o miroseam si o si vedeam de fapt..am ajuns cu picioarele pe nisip..nu ma descalt si imi pare rau ca m-am incaltat cu adidasi si mi-am pus blugii astia grosi pe mine..off..si ce cald e..si ce bine..ce dor imi era de soare..de parca nu asi fi lucrat toata vara pe plaja..si merg..dar pana la plaja mea cu scoici mai e mult..ba nu mai e mult,ca vad deja stabilopozii..care fac un gang cu maldarul de pamant..niciodata nu mi-a fost teama sa merg singura pe nicaieri.nici noaptea nici ziua,de fapt,teama exista dar am avut mereu sentimentul ca sunt atat de puternica incat as putea dobori orice rau\facator\voitor..si mergand in gang,stiind ca numai 150 de metri ma despart de plaja mea..vad un tip gol iesind dintre stabilopozi..ops imi zic..si merg mai departe..eram obisnuita cu aparitii nud,e o plaja retrasa unde chiar poti fi tu..si cu tine daca vrei..si atat..dar se pare ca tipul nu voia sa fie singur..hai papusa sa ne jucam putin...yaaachh imi zic in gand si merg mai departe..cu un pic de teama maresc pasul..si imi dau seama ca tipul e inofensiv..dar nu pot sa ma abtin sa nu ma intreb..oare chiar exista oameni care fac asta?oare chiar exista fete care ar fi zis ok!hai?...ma rog..
revin pe stabilopodul pe care scriu..si ma uit la apa asta..imi vine sa beau din mare,atat de limpede e..soarele imi bate in spate si imi da senzatia ca vrea sa sar in apa,parca ma impinge cu razele lui..soare cu viata
s-a prabusit un mic mal de scoici..s-a auzit ca atunci cand mai mica fiind scoteam sertarul(pe atunci imens)cu nasturi de la locul lui si inevitabil il scapam intotdeauna pe gresie..asa si scoicile amestecate cu alge atat de verzi si frumoase si crude....au pleoscait in apa..doamne ce apa curata..
ma uit in dreapta si vad o mana cu o undita catarate pe stabilopozi..oare ce prinde nenea ala?mi-am coborat ochii si am vazut un banc mic de mini-micro pesti.cred ca sunt vreo 20 mici cat o unghie de-a mea deci nu chiar mici dar tot mini-micro pesti sunt..colorati cu alb,albastru si negru,stau la baza unui picior de stabilopod..sau al unui brat de stabilopod?oare de ce stau acolo?ce asteapta?
bineinteles,scot aparatul sa le fac o poza..poate merge..se deschide..ii dau zoom ca sa ii vad prin obiectiv si se inchide..trebuie neaparat sa cumpar acumulatori..si un cablu sa transfer pozele din aparat in pc..off mereu am fost delasatoare cu treburile importanta
au mai cazut niste nasturi si parca dintr-o data nu ma mai simt asa de in siguranta cocotata pe stabilopod..au inceput sa vina valuri
oare sa ma duc acasa?as mai privi vreo 2 zile apa astacurata si spuma pe care o face cand se sparg valurile..spuma imi aduce aminte de o poveste care mi-a placut mult cand eram mica..cu o sirena..povestea spunea ca atunci cand mor,sirenele se transforma in spuma de mare
au mai cazut niste nasturi
privesc marea si vreau sa intru cu picioarele in apa.
am vazut o scoica mov,e atat de mov ca am impresia ca imi bubuie ochii..m-as apleca sa o iau dar valurile se succed cam repede si pun pariu ca pana ajung la ea o ia apa si o sa ma aleg doar cu adidasii uzi
imi vine sa rad..o scoica mov fugind in mare si eu cu adidasii uzi
i-as face o poza
gata!plec sa cumpar acumulatori si pamant pentru flori..am facut o rima:)
ma obsedeaza scoica asta,parca ma striga:stai!stai! eu sunt o scoica mov si merit sa iti uzi adidasii pentru mine..
zgomot de scoici strivite in spatele meu..ma intorc si vad un cutu vagabont..are zgarda..e maro si murdara..cutu are ochii galbeni si blanzi..oare se apropie?parca m-a auzit..a plecat si a intrat in apa pana la genunchii lui de catel..bea din apa marii(si lui i s-a parut irezistibila)si tuseste..se uita spre mine ca si cum m-ar certa..de ce nu zici ca e sarata?:P
am plecat acasa..
pa scoica mov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu